sierpnia 26, 2016

ArtGrupowe spotkanie przy kawie na wiele sposobów.

Ateciakowe spotkanie wczoraj było :)
w fajnej knajpce, z przesympatycznymi Dziewczynami.
 
...tworzyłyśmy a ja zapomniałam, że kawa mi stygnie :)

i jest efekt a tematem był "kolaż", wśród tych wspaniałości są też  i moje dwa ATC :)
 Przyznam się szczerze, że zabrałabym wszystkie ateciaki ze sobą
ale i tak nie wróciłam z pustymi rękami:


autorka Sylwia-er
 
autorka KLAUDIA-GR


Na spotkanie przywiozłam jeszcze swoje ATC do dodatkowej wymiany:
 




6 komentarzy:

  1. Wieczór na pewno przejdzie do historii- miłych wypadów w sierpniu 2016.Mnie dodatkowo miło znaleźć się na tej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nasza Koordynatorka i Kierowniczka❤ w jednym już myśli o następnym spotkaniu :)

      Usuń
  2. Basiu - fantastycznie było się spotkać i razem podziałać, a kolażyki wyszły nam przepysznie, Twój na wymiankę smakowity jak kawa serwowana w Synergii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że mogłam z Wami pociachać i podrzeć to i owo, trochę kleju Sylwi-er porozlewać, z Bogusią się wyściskać, poznać dwie krejzolki z bardzo daleka :) i z Klaudią pogadać :))))))

      Usuń
  3. Przecudnie było :) I radość ogromna, że mogłam znaleźć się w tak zacnym gronie:) Twój ATC z kawusią skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radość dla mnie ogromna, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger