września 19, 2015

Szkolna praca z cytatem

W tym roku mój wrzesień okazał się wyjątkowo szkolny, niemalże pod każdym względem...
Dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności zostałam gościnną projektantką na blogu It's just fun.
Bardzo się z tego cieszę, a zarazem mam lekką tremę jak moja praca zostanie przyjęta. Tym samym serdecznie zapraszam Was na wyzwanie # 4 "Szkolna praca z cytatem/sentencją" na tymże blogu, gdzie między innymi i ja mam szansę zainspirować i zachęcić do zabawy. A oto moja przynęta... to znaczy chciałam napisać inspiracja ;)




 
Przy okazji dziękuję przemiłej Agnieszce za cierpliwość :)


                                

11 komentarzy:

  1. Oh als - das ist fantastisch!!!!! Ganz liebe Grüße, Dagmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Dagmar schön dass Du wieder da bist
      danke:) herzliche Grüße

      Usuń
  2. Śliczny piórnik zrobiłaś. Małe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, zachwyciła nasze DT! Dziękuję za wspólne inspirowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna inspiracja - aż się chce zaispirować :))) ale niestety przede mną 50 szt cosiów na Dzień Nauczyciela - a weny brak.
    Gratuluję gościnnego inspirowania - o przepraszam - nęcenia artystycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o znalazła się zguba :) nareszcie :))))))))))))
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger