marca 06, 2015

coś na wiosenne zmęczenie

Czasem udaje mi zrealizować coś z listy pt. "Do zrobienia" i z satysfakcją odhaczam wtedy wykonane zadanie. Tym razem jest to podajnik do herbaty. Pomysł nie jest mój istnieje wiele jego wersji, ja swój zrobiłam wg kursu tutaj.

Myślę, że ulubiona herbata na objawy wiosennego przesilenia działa cuda, więc moim zdaniem praca nadawałaby się na wyzwanie "Kartka z kalendarza - marzec" na blogu Fifi Rifi, mogłaby z powodzeniem w marcu o tym przypominać :)





... i nadarza się okazja, żeby zgłosić pracę na wyzwania:


Scrapgangu
 
 
 
01.04.15
praca otrzymała wyróżnienie
 


20 komentarzy:

  1. Cudna, pełna ciepła, praca :) Wspaniały pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że tak to wyszło, dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Bardzo energetyczne kolory podajnika - herbata zapewne bardziej pobudza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Iwonko, ja raczej kawosz jestem ale taki podajnik
      zachęca też do zmiany nawyków, choćby tylko od czasu do czasu :)

      Usuń
  3. świetne opakowanie, nie tylko praktyczne ale przy okazji efektowne. :)
    Dziękujemy za udział w Scrapgangowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dziękuję za miłe słowa
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki, szybko się go robi, mam kolejny pomysł na prezenty :)

      Usuń
  5. Ależ cudowna praca:)
    Ty masz zawsze takie wszystko przemyślane i dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. a gdzie Ty dziewczyno mi się zapodziałaś? ;)
      fajnie, że wpadłaś - pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetny prezencik :) Przepiękny podajnik, zazdroszczę tak po cichutku tej śliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do zrobienia, naprawdę sama przyjemność :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ślicznie i bardzo wiosennie :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełko, sama kolorystyka jest już bardzo ożywcza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie cacuszka! A kiedy w parze jest jeszcze herbata, to nic piękniejszego nie można sobie wymarzyć! Wiosennie, świeżo i pachnąco! Pięknie! Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger